مصاحبه آرشیو خبر ها
مارکیزیو و پیانیچ بازی خواهند کرد

مارکیزیو و پیانیچ بازی خواهند کرد

به گفته ماسیمیلیانو الگری، کلودیو مارکیزیو و میرالم پیانیچ در برابر سویا بازی خواهند کرد ولی این مربی فقط به قطعی کردن صعود فکر می کند و معتقد است اول یا دوم شدن اهمیت زیادی ندارد.

 

بیانکونری مدعی اصلی صدرنشینی از گروه خود می باشد ولی الگری فعلا به اول شدن فکر نمی کند و فقط می خواهد تیمش با شکست سویا در بازی فردا شب، جواز صعود در مرحله حذفی را کسب کند:

 

صدرنشینی در جدول می تواند رقبای ساده تری را برای مرحله بعدی روبروی شما قرار دهد که باید برای آن تلاش کرد ولی اگر سایر تیم های اول رقبای ساده تری باشند، در آن صورت خوش شانس هستید که در گروه دوم شوید. ما باید برای صدرنشینی بازی کنیم چون این هدف اصلی ماست، به خصوص اینکه می خواهیم بدون نیاز به بازی آخر، صعود خود را قطعی کرده باشیم. پس از آن قرعه کشی به ما نشان می دهد که چه چیزی بهتر بوده است.

 

الگری ادامه داد:

 

در سالی که به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم، در گروه دوم شده بودیم اما در نهایت به فینال رفتیم. اگر حالا به جدول ها نگاه کنیم، تیم ها تقریبا 50‐50 تقسیم شده اند و به همین دلیل اول یا دوم شدن در گروه تقریبا اهمیتی ندارد. هدف اصلی ما در مرحله بعدی است ولی هدف اول ما از امروز تا آخر ماه دسامبر همین بازی می باشد. هدف بسیار مهمی داریم چرا که باید در خانه سویا گلزنی کرده و به پیروزی برسیم. دیدار بسیار سخت و پیچیده ای خواهد بود، همانند سایر بازی های لیگ قهرمانان ولی با این حال باید برای برنده شدن بجنگیم چون یک پیروزی در این بازی و سپس در بازی آخر به منزله اول شدن در گروه خواهد بود. این بازی برای قطعی کردن صعود است و بازی بعدی برای اول یا دوم شدن می باشد.

 

وضعیت مصدومان تیم؟

 

مهدی بن عطیه مشکلی در زانوی خود دارد و باید وضعیت او را برای بازی یکشنبه بعدی بررسی کنیم. پیانیچ خوب است، من شنبه به او استراحت دادم چون بازی های زیادی را انجام داده بود و یک ضرب دیدگی داشت. همیشه استراحت دادن به بازیکن ها خوب است چون همه بازیکنان به تجدید قوا نیاز دارند. پیانیچ از ابتدای فصل در بازی های زیادی حضور داشته است. مارکیزیو هم بازی می کند، پس ما دو بازیساز داریم که مارکیزیو و پیانیچ هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: